veckan såhär långt

måndag-tisdag:
shoppade ihjäl mig med mamma i sthlm. tror vi kom hem med ca 15 påsar.
jeans, fladderbyxor, tröjor, lush-grejer, smink, underkläder, jacka osv.
verkligen välbehövligt!

onsdag:
upp tidigt, iväg till sthlm ännu en gång.
fixerade atlaskotan. först fick man värma, sen körde dom med massagestavar mellan kotorna, som gjorde jääävligt ont, men efteråt ganska skönt. sen tröck dom med stavarna bakom öronen samtidigt som dom höll fast huvudet. gjorde nå jävulskt ont, sen fick jag ont i huvudet och blev yr. men till saken hör att dom tog kort innan och efter hur mycker rörligtheten blev bättre, och det va helt sjukt. nu kan jag vrida huvudet åt sidorna i 90 grader. axlarna har rättat till sig och ryggraden ser inte längre ut som ett felvänt c.

sen på kvällen sov jag över hos sara, vi kikade på film åt popcorne och catch'ade upp. bland annat såg vi filmen crazy stupid love, - se den! :)

torsdag:
vaknade upp hos sara, träffade sedan hanna. hon följde med på ikea och hjälpte mig välja lite grejer till rummet. åt även lite mat på ikea, 29 kr för köttbullar och så mycket dricka man orkar, helt sjukt! sen skruvade jag ihop min mina "bokhylla", händig som man är! och sen kastade jag mig i bilen till tandläkaren för att göra tandavtryck, som nog är det äckligaste jag gjort!

i morgon är nog mitt rum klart, lägger upp bilder då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0