läs inte, så jävla dåligt

idag var våran första lektion inställd eftersom läraren va sjuk. sen blev vår andra lektion inställd då våran lärares mamma dog... (folk bara dör som flugor.. min mormor, mammas kompis, mammas kusin. till och med våran grannes mamma/mormor. herreguuuuud!) till saken hör iaf att vi började våran första och sista lektion klockan tolv, så blev en skön sovmorgon.

sen knåpade vi ihop det sista inför last man standing som startar på måndag!
vilket tog ca 2 timmar.... sen ner till pappas jag och hämta biljett till dragons (som jag och 6 st andra tjejer ska på ikväll) och NU ligger jag äntligen i min väldigt sköna uppskattade fantastiska säng och väntar på att freddan ska komma med en fet hamburgare! har ätit en liten macka på ca 6 timmar. håller på att döööööö!

jävligt konsitg inlägg känner jag, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig!

ps, kolla vilket coolt tecken jag har lärt mig ~~~~ typ peñea (spanska (?) efternamn) STOLT.
eheheheheh. damp? svar ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0