obotlig nörd

jag är sån nörd, oboligt nörd! idag har jag varit så trött, döds TRÖTT!! men så kommer jag till skolan, vi drar igång last man standing. jag snackar lite med rektorn, pysslar lite i elevkårsrummet. går på möte med abc-gruppen och mima. och plötsligt känner jag mig kanske inte pigg på utsidan, men huvudet går igång! jag bara måste säga min åsikt, jag bara måste tycka till. jag bara måååååste gå på just det där mötet, och det där och det där. och jag får aldrig nog! fick nyss inbjudan om att åka på seco's årsmöte i västerås, och jag skulle ärligt kunna betala ca 400 kr bara för att se hur det går till på riktigt och träffa kul folk. nördigt värre!!


whaaaaat? möte på g?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0