självförtroendet på topp

tio i elva på kvällen och här sitter jag, med lugnet i behåll och självförtroendet i topp, trotts att det är NO-prov i morgon. det är heeelt galet! men tror att jag kan, när jag tänker efter. jätte mycket faktiskt!  sen att jag inte har pluggat så mycket känns liksom inte. låter som att jag har gått och blivit religös och överlåter mina betyg till högre makter, haha, men nä. jag tror det blir ett bra prov i morgon.

idag efter skolan satt jag kvar, va liksom ingen som gick hem.. vet inte vad folk gjorde, pluggade tror jag, men då kunde inte jag heller gå hem eftersom jag skulle få dåligt samvete då, så blev kvar i ca 2 ½ timme.

men nu ska jag ta mig en sista till på kretslopp, fotosyntes och energiflöde.

godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0