snabb som blixten

panikdag nr ett idag kan man lugnt säga.
klev upp sju i morse och åkte med monica till korsta, sov en timme till där och sen skolan.
hade ett stort hål på två timmar som vanligt, så då skrev vi ihop en teater tills i morgon.
sen lektion på hedbergska som tar första pris på dåliga lektioner.
satt och kollade på VHS i 50 minuter, filmen va 15 år gammal och dom pratade norska, sen var det också scen a-e på olika härskarstekniks-exempel. döda mig...

väl hemma skruvade jag ner hyllor, gardinstänger och rensade ut allt. åt mat och kastade mig iväg till tandläkaren. ska få en bitskena nu, känns skönt och lite äcklgt på samma gång. och nu ska jag snart bege mig mot sara för att boka nyårsresa!

(skrämmningen igår gick skitbra, tog med dom ut till en lada bortanför kovland
- gick även ett varv jag med, huua mardrömmar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0