spindlar och andra läskiga saker

ibland blir jag så arg på mig själv.
tror liksom att jag kan springa förbi mig själv, och oftast går det av bara farten.
"jag är klar med det här" och så tänker man inte mer på det.
men nu måste jag stanna upp, tänka, bearbeta och sedan gå vidare.
det är jobbigt, men som med allt annat så ska nog även det gå.

idag var det prov, gick skitbra. förutom att jag skrev att en lite bild på nått djur va en spindel, tills efteråt när jag insåg att den bara hade 4 ben.. lyckades också göra en näringskedja då en spindel åt gräs.. spindlar är inte min starka sida. men hoppas på ett högt betyg, trots det! :)

nu ska jag ta mig en shopping sväng. ett par byxor och en skjorta hoppas jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0