vårdcentraler kan få vem som hellst på dåligt humör

skoldagen har varit bra, på hälsopedagogiken hade vi först massage, sen avslappning och sen hade jag ansiktsmasker. alla tjejer la en mask på killarna, dom gick runt så i 20 minuter och sen hade alla brännröda märken i ansiktet. som att dom solat solarium. skiiitläskigt.. dom säger att jag ska få sota för det här, hehehe! (A)
och innan sista lektionen gick vi och köpte bullar på bakgården och satt ute i en lekpark och mumsade. bullens dag idag!

  

   

MEN SEN åker jag till vårdcentralen, där ska jag hämta ut resultatet från mitt sarmonellaprov. men dom har tappat bort det. sen skriver dom ut ett nytt efter mycket om och men. sen ska dom fixa en påskrift och efter en kvart har dom fortfarande inte fixat den. dom frågar DÅ om jag vill ha det hemskickat men MONGOT som ringde och sa att resultatet hade kommit sa att dom INTE kunde skicka hem det..... så jag tog testet utan påskrift (efter att ha pratat med min chef) och gick.... så jävla DUMT!
sen ska jag gå ner till pappas jobb för att låna bilen, men måste gå runt hela jääääävla skönsberg eftersom dom håller på att gräva överallt. lerig och dammig har jag blivit med... sjukt less......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0