emelie <3 tandläkaren

idag var jag till tandläkaren. jag ääääälskar att gå till tandläkaren, på riktigt! inte minst för att jag fick mvg ++ på munhygien. "emelie, du borstar mycket bra" och så känns det lite som att gå och till frisören eller ngt annat kul. man känner sig snygg liksom.. idag pillade dom bort lite allt möjligt, och så sa jag "men förra gången jag var här polerade dom mina tänder..." så fick mig en omgång till idag, nöjd! :) fick även en tid för att fixa nån bettskena så jag slipper gnisla tänder. fredrik kommer säkert bli överlycklig, haha!

men nog om hur mycket jag älskar tandläkaren.
missade första och enda lektionen så jag gick på subway med hanna emelie linnea och bea.
bea har varit i USA i 10 månader. måste säga att jag blir så jävla avundsjuk, jag vill också!!

ikväll tog jag och fredrik en kaffa på waynes.
känner mig överspeedad, eller så är det för att jag har sovit halva dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0