en filosof med biologiproblem

jahapp, tisdag idag.
märks att man är tillbaka i skolan iaf. trött som ett as, och badar i plugg (för att vara ledarskap)
dock har jag hoppat ner i sängen redan halv tio ikväll för att plugga lite biologi. toppkonsumenter, ekologi, ekosystem och energipyramider. allt bara snurrar ihop sig. att 15 små konstiga ord ska vara så jobbiga, men jag försöker intala mig själv att jag är som en bil... så här i ettans växer när man startar så är man stark/motiverad men det går inte så fort. men sen växlar man upp, och då går det snabbare (att lära sig) men man känner sig lite klenare/ mindre motiverad. haha, vilken filosof jag är!

ikväll va jag på bio också, med pappas jobb och hans kunder. jägarna 2, med han timrågrabben!
se den säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0