i-landsproblem

har världens beslutsångest.. i morgon är det skolfoto, och jag skulle verkligen behöva färga håret (nä, det blev inte av igår) men risken finns ju att man blir gul, och då har jag ju hellre utväxt än är gul. men tänk om det blir bra, då kommer jag ju ångra att jag inte gjorde det.. i-landsproblem nå jäääävulskt men sån är jag!

idag blev det inte så mycket gjort på skolan, men hade möte med elevkåren och ÄNTLIGEN ska vi dra igång last man standing. (som vi har längtat) ska bara göra ett evenemang på facebook som alla fattar, så är det bara att anmäla sig! och blir vi tillräckligt många kommer vinsten ligga på minst 500 kr! (det tackar man inte nej till)  OCH ni har väll inte missat att vi kommer ha en tävling där det finns chans att vinna studentmössa, startar i bästa fall nästa vecka!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0