ledig helg

igår blev det utgång med lite folk ifrån jobbet.
inledde hos mig, och som vanligt tjatade jag om att vara rädd om den vita soffan!
tommy lyckades missa soffan men pricka fransmattan med ett glas captain morgan. det är minst sagt lite "frasigt" när man går där nu.. nere på stan hamnade vi tillslut på memento, där malin blev utslängd efter vindrickning på toan. (den korta versionen) klockan tre hade jag blåsor under fötterna så då blev det donken med viktor, linus och richard. sen sängen. och ja, det va en rätt rutten kväll. och då har jag utelämnat det mesta...

men idag är det lördag, idag ska jag hitta på något kul med fredrik i det fina vädret och sen blir det "pilsnerkväll" ute på alnö med elevkårsgänget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0