måndag

måndag, vilket betyder fullt ös igen.
hann knappt till skolan för än jag skulle iväg på möte på kulturmagasinet.
det handlade om informationsdagen för alla treor som kommer hållas den 28e september på tonhallen, som jag och richard ska vara konfrancierer för. mäktigt att stå inför 600-700 pers på tonhallen och prata, så sjukt taggad!
runt två va jag in på jobbet och fixade lite allt möjligt, men nu är allt strul klart. bara ett sarmonellaprov kvar att göra, haha.....

nu ikväll har jag varit på birsta med mamma, hittade en jättefin röd blus/skjort på vila som jag slog till på, och lite hårfärg. har sånt kli i fingrarna när det kommer till shopping, eftersom halva min garderob är tom.. har liksom slängt lite grejer...  -.-

lägger upp en gullig bild på förra årets elevkår :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0