och regnet bara öser ner

söndagnatt, finns det något värre?
de senaste tre söndagarna har jag sovit mellan 3-5 timmar, inatt blev det runt 4 timmar.
idag lider jag såklart av kraftig huvudvärk som inte ger med sig oavsätt hur mycket treo jag dricker, och såklart blir jag mer eller mindre apatisk.

i morse var det iaf möte med rektorer och konsument sundvall inteför "tema-dagen" den 28e. satt som ett stolpskott hela mötet och på slutet frågade dom om jag över huvudtaget va med, pinsamt...
sen lite lektioner, sen blev jag och några till bjuden på fika, och så patade vi om årets nolia mässa som kommer i februari. vad vi vill ha, vad vi saknade osv.
sen vid tre kom abc-patrik och körde lite möte med elevkåren/studentkomitén. och som tur va fick jag lifta med oscar hem. regnet bara öser ner, känns som ett passande väder när man är trött.

eldar ljus och läser bok, passar bra till vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0