Arbetsintervju i stockholm

Så sitter man på tåget påväg hem från Stockholm! Har ju som att varit på intervju här!
Dagen inleddes med information och tjänsten och sen körde vi grupparbeten, 4 och 4! Vi skulle lägga upp hur en dag för 25 st nya styrelsemedlemmar i en elevkåren skulle se ut, vad som va viktigast, hur man skulle sälja in det, viktigaste momentet och så vidare! Kände att det gick riktigt bra, och va nöjd! Sen blev det 3 stycken intervjuer gånger 20 minuter! Först allmänt om hur man ställde sig till att resa, självdisciplin och hur man är inför stora folkmassor. Sedan pratade man med om hur geografin ser ut i Sverige och hur vi påverkas av den, möjliga hinder, traditioner och så vidare! Sen blev det en massa olika case där man skulle lösa problem! Sen lite fika! Allt som allt tog det 4 timmar!

Känner att jag är nöjd med dagen även om jag inte tror på något jobb, men också stolt att jag blev en av de 24 som blev utplockad till intervju av ca 200 st!

Har också hunnit med lite shopping med mamma, tröjor smycken och jeans! Nu känner jag mig JÄVLIGT trött, sovit ca 10 timmar på 3 dagar!

Tack och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0