äre fest eller?

åkte iväg med sally till elise vid nio tiden, träffade en massa folk, varav en hade gått i trean på västermalm när jag gick i ettan. han hade varit en av el-killarna som alltid satt på bäcken och jag är ju ledarskapstjej som alltid går förbi. kul att bli igenkänd så här 100 år efter, haha!
hur som helst så hade vi en trevlig kväll och vid tolv åkte jag och sally ner mot stan med en tjej som precis hade tagit körkort, behöver jag säga något mer?
plockade upp stefan och niklas (av alla människor!!) på vägen och så gick vi på all star, gled förbikön slapp betala och kände mig extremt väldigt super viktig och.. grym! hur som haver, träffade en massa sköningar, bland annat ett gäng killar från belgien, lettland och england. snackade engelska som aldrig förr och lärde dom säga "ut i skogen och hugg ve"....
vid tre snåret traskade jag och sally på kebab city, helt slut i kroppen. jag dansar ju nödvändigtvis ALDRIG men igår va ju inte som andra kvällar.
tack för en grym kväll sallyrally123, det här gör vi om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0