EMILIA 19ÅR

igår kväll samlades jag och ett gäng tjejer hemma hos emilia för att äta god mat, dricka vin, snacka skit och fira emilias födelsedag. hade en mycket bra kväll och nån gång vid elva tolv snåret åkte vi ner mot stan.
va på jacks och firade med emilia vid tolvslaget med en tequila, dyrt och och inte speciellt gott, men vad gör man inte?! fick även träffa rebeccas killkompisar från matfors som va minst sagt underhållande. spådde i mina händer, frågade om jag skulle med och åka vasaloppet och en massa andra udda grejer... dock va krogen riktigt tråkig, men va inte hemma förän vid tre ändå.. konstigt med tanke på att jag hade tänkt vara hemma till ett...
jag igår
hanna och jag
tjejmys
hanam och jag
hanna, jag, emilia
kille spår i mina händer?!
persson...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha "Hanam och jag" dog lite

2012-04-15 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0