har fått jobb

ibland blir man förvånad över hur fort allt i ens liv kan förändras! jag har gått runt och klagat, haft ångest, vaknat på nätterna efter hemska drömmar om hur jag blivit utmobbad ur hela samhället, jag hade tappat hoppat, kände mig värdelös, självförtroendet sjönk. listan kan göras så jävla lång! men framförallt har jag haft sån himla ångest över att jag inte tog tag i "mitt liv efter studenten" tidigare. ett riktigt jävla helvete har de senaste veckorna varit, mentalt iaf! men så ringer telefonen, och man får veta att just jag, av 200 sökande har fått jobb! och inte vart som helst heller, jag ska flytta. en bra bit ifrån min trygga zon! jag ska lära mig att ta hand om mig själv! det är en så abstrakt tanke så jag vet inte vart jag ska ta vägen. men jag har ju hela tiden sagt att jag vill hoppa från klippan och se om vingarna bär, så nu är det väll upp till bevis.
1a augusti ska jag på utbildning, sen börjar jag jobba och flyttar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0