mer jobb och fina bilder

vet inte rikitgt vart orken har tagit vägen, trött som aldrig förr är jag i alla fall.
men det kanske beror på pencillinet? hur som haver har jag legat i soffan hela dagen och kollat på dokumentärer om den globala uppvärmingen och vattenbristen, letat studentklänningar utan större framgång och sovit.
en kul sak som jag har glömt att berätta är att det va en tjej som ringde från abc-gruppen som ville att jag skulle komma på intervju som säljarassistent. också en liten ego-boost eftersom erjudandet om att söka jobb där gick ut till alla som köpt en studentmössa, så något bra måste jag ju ha skrivit. men jobbet var bara mellan augusti till november, och om man gjorde bra ifrån sig så fanns det chans till förlängning. så jag tackade nej, självklart! men mycket smickrande i alla fall!
lite fler bilder från relaxen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0