party på gräddhyllan

igår kväll traskade jag iväg hem till jack med sara. efter att ha sett väldens mest organisarade och välordnade garderob och tappat min telefon i toaletten (den höll!!!!) så traskade vi bort till sundsvalls gräddhylla. vi hamnade alltså hemma hos grundaren till företaget life's dotter i deras poolhus. vi hade en mycket trevlig kväll... end of story!
sen drog vi ner mot stan, men tog vägen förbi niklas. plötsligt va klockan två, jag va sjukt trött och hungirg och hade fortfarande inte kommit ner på krogen. så jag och sara tog en taxi hem, efter att ha insett att alla matställen va stängda och att det inte gick några bussar...
sundsvall från gräddhyllan.....
jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0