svettig, torr och trött - drömkvinnan!!

trotts att svettlökarna växte, munnen blev torr och jag fick konstig röst så gick nationella talet bra! fick beröm som jag sög i mig, och toppade med 04.58 i tid. (man skulle hålla ett 5 minuter långt tal) sen pustade jag ut, blev hysteriskt trött och somnade lagom till sista lektionen, men jag skyller på att jag har en lång smal gammal gubbe i ljusblå skjorta och tråkblå jeans, med 3 hårstrån på huvudet och världens lägsta röst till lärare, så det är fan inte konstigt man somnar!!!!!!!
hur som haver, kände mig trött så gick och köpte nya örhängen som jag tänkte ha på balen och en hårmunk! nu ska jag ta tag i mitt hemprov i natur och friluftsliv b.
hej och hååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0