Början på något nytt

I natten mot måndag, måndag med stort M, måndagen den 30e juli, då sov jag inte alls! Min klump i magen var enorm och tårarna rann, inte pga någon speciell anledning, allt var bara för stort och obegripligt för lilla mig. Att inte ha kontrollen över någonting, att allt som man hittills vetat om skulle bli någon slags gammal saga och allt skulle bytas ut. Hela mitt liv skulle få en helt ny vändning över en natt! - ja, det var iaf så det kändes där och då.. Väl här nere i Stockholm, dag två, känns saker lättare, inte alls lika överväldigande känslomässigt. Jag har träffat sjukt fina människor som har lindrat min hemlängtan, men framförallt är jag så sjukt tacksam över att ha fått chansen till ett sånt här jobb! Saker kommer bli annorlunda, men nu känns det positivt istället för negativt, nu när jag fått en liten liten uppfattning om vad jag kastar mig in i. En annan glad nyhet är att jag ska ner till Gävle nästa fredag för lite jobb, plus att jag eventuellt ska kika på en lägenhet! Vid närmare eftertanke ska jag nog gå och köpa en trisslott, mer tur än så här kan man ju inte "drabbas" av, eller? Kastar upp en bild på dagens schema, höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0