flyttar in hos jocke

Julledigheten hittills har varit hysteriskt skön. Har varit på Birsta med båda Hanna, och Sally och Olivia. Hittat koftor, en kjol och linne. Men även en massa smink. Riktigt nöjd är jag. Har dock inte hittat någon nyårsklänning men det löser sig väl.

Jag och Jocke har också varit på elgiganten och köpt en TV, där jag lyckades få ner rea-priset 200 kronor till, vilket kändes riktigt bra för egot. Vi har också varit på IKEA och köpt lite möbler och nu i kväll håller jag på och flyttar in medan han jobbar. Hade trott att det skulle vara hur kul som helst att plocka ur mina flyttkartonger men är mest jobbigt. Det tar ju aldrig slut... :)

Kommentarer
Postat av: sara s

Hur länge har ni varit tillsammans? :) känns som att ni nyss blev ihop o flyttar ihop redan? xD /sara

2012-12-30 @ 13:12:43
Postat av: Emelie

Vi träffades i februari och sen dess har det rullat på :)

2012-12-30 @ 14:07:37
Postat av: sara s

Jaha okej:) det var ju ganska direkt att ni träffades när Jocke hade flyttat ut från hans och Alinas lägenhet :) hoppas det går bra för er! :) /sara s

2012-12-30 @ 14:28:13
Postat av: Emelie

Ja precis! :)
Vem är du, haha

2012-12-30 @ 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0