Livet i Södertälje

Åkte som sagt till Södertälje i tisdags! Är på skyddsombudsutbildning med en massa sköna gubbar och damer! Vi sitter i arbetsgrupper och diskuterar arbetsmiljö, dock svävar vi lätt in på andra ämnen, som Facebook och andra nymodigheter! Men känner ändå att det är sjukt givande att diskutera med människor som jobbat längre än jag levt. På kvällarna har jag Dante och Anton varit ute och käkat och nu ikväll va jag ute och shoppade. Hittade en vero moda outlet med 50% i hela butiken. Fick både en kavaj, kofta och väska. Även på carlings va det 50% så slog till på en tjocktröja där. Hittade även fina tomtar på in & finn som får följa med hem!

I morgon är sista dagen och vid sex tar jag tåget mot Stockholm, håller tummarna för att tåget mot Sundsvall går! Men gör dom inte det får jag helt enkelt lösa i morgon! Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0