12 km på skidor

ligger här på hallgolvet med en trött svettig kropp, två nya färska skavsår men framför allt med ett höjt självförtroende och ett ett varmt hjärta. idag har jag alltså varit ute och åkt ca 12-13 km skidor med klassen. jag hade extremt dåligt glid och kunde gå både i nerförs och uppförsbacke, men känner att det är dags att sluta ha så dåligt självförtroende när det gäller att röra på sig, så lyssnade på rix fm och kämpade på. höjdpunkten var när jag gled/stakade ner för en backe som var lagom brant, solen sken och U2 vrålar ut "it's a beautiful day. kände mig som den lyckligaste människan i världen. sen blir jag också mycket glad över att jag fick så mycket beröm av mina braiga lärare som tyckte att jag va duktig på att åka skidor och hade ett riktigt bra humör och inställning, men lite otur med skidorna. *suger åt mig*

direkt från hallgolvet 

   

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0