en bra dag!

inledde dagen redan klockan 06:15 då min supersöta väckarklocka ringde (ni vet robot ljudet på Iphone) känns inte riktigt som man kan hata att vakna då. men upp flög jag, lätt som en fjäder, och begav mig till västermalms bästa rektor per. vi satt i ca 30 minuter och skrev ihop ett intyg på vad jag har gjort under min "elekårskarriär". märkte verkligen att jag har hunnit med en hel del under mina tre år i styrelsen, och blev verkligen varm i hjärtat med pers fina avslutande ord om att han verkligen rekomenderade mig till framtida jobb.
sån jävla sucker för beröm och uppmärksamhet är jag, haha!

nu är klockan exakt 15.51 och vi slutade för några timmar sedan men än sitter jag kvar på skolan och skriver om anorexi, kanske inte världens roligaste grej men har hamnat sjukt efter av nån dum anledning. i morgon är det ju iaf friluftsdag så då får man njuta! en liten fundering, heter det verkligen friluftsdag? hade varit mysigare med friluffsdag, luffsar dag liksom?!

aja, nu ska jag fortsätta plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0