friluftsdag med hittelön

friluftsdag i sidsjön idag.
glassade på sjön med matsäck som räckte för en hel vecka, "svart på en kvart" och fin fina klasskompisar. tog också med mig religionsboken, blev dock inte så mycket plugg som jag hoppats på! kommer straffa sig i morgon, då jag både har religionsprov, bildanalys och en uppsatts som ska vara klar.

 



påväg hem hittade vi en telefon. gick igenom den och fick tillslut tag på dottern till ägaren, som visade sig jobba på kommunen. så jag mattias nelson och sebastian åkte förbi och lämnade telefonen där, ägaren blev jätte lycklig och så fick vi en hundring som tack, blev donken direkt! hade det riktigt trevligt och roligt! det är något med sebastian som gör att man alltid skrattar, jag skojar inte - alltid!! när jag blir stor ska jag bli lika rolig som honom!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0