hej hej hallåååå!

igår kväll va jag ute i världens ände och träffade fredrik.
det jag har börjat lägga märke till är att folk har sjukt konstiga sätt att äta frukt på.
william skär bitar och lägger i skålar, jag kan inte äta banan om det inte är "bananpengar" och fredrik äter äpple som "äppelchips", alltså jättetunna äppelbitar.
bara en tanke sädär

vid typ tre sov både han och jag som en klubbad (dregglande...) säl, men så ringde erik och ville hem. plockade upp honom i sidsjön i en korsning, helt själv med en karta öl.
skrattar nästa nu med när jag ser det framför mig, dagens ungdom.. eller vad man säger!

idag har mamma och jag skruvat upp speglar, klähängare. med hjälp av vattenpass, skruvdragare och en massa "men va fan gör du nu då!!!!?" och "AJ som fan, va fan gör du?!!!" men upp kom det iaf, och nu sitter mamma på köksgolvet i kjol och halsband och målar..
välkommen till familjen annorlunda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0