Helgen i sin helhet

Igår kväll blev det lite mysparty med Malin Bob Emilia jocke Mattias Kibe och nån kille som hade töjt sitt öra exakt 26 millimeter, men minns tyvärr inte hans namn! Va trevligt i vanlig ordning, och sen blev det invito! Fick mitt livs bekräftelse när vakten kände igen mig och vinkade förbi mig, ett tecken på att jag ska sluta gå ut!! Eller möjligen byta ställe... Träffade några random killar som tydligen hade massor av pengar eller några hjärnceller för lite, för de beställde in 4 champagneflaskor för 800 kr styck! Jävligt äckligt, men man är ju inte den son är den, haha! När jag reste mig upp för att gå erbjöd han sig även att köpa en ny halsduk till mig med, min är tydligen jävligt ful! Hahaha!!

Idag väckte anka mig och så åkte vi på birsta, hittade en kavaj som jag slog till på och sen åkte jag hem och sov :)
Nu ska jag iväg till Fredrik och tvinga honom att kika på melodifestivalen, han kommer bli jätte lycklig, känner det på mig!

Min nya mössa, som en tant i de djupa skogarna stickat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0