mcdonalds-ögonbryn

idag började jag inte för än halv ett, som jag fattade det iaf.
och halv ett skulle jag till tandläkaren på 19års koll.
va där i sammanlagt en och en halv timme, (!!) trodde för det förata att tandläkaren skulle ha ihjäl mig med alla jäkla grejer hon hade i min mun, sen skulle man gå frågeslinga (??) och så skrev jag på papper om tandförsäkring, eller hur man nu ska förklara det. och så fick man en super söt goodiebag med tandbortasr, tandkräm, tuggummi och annat smått och gott.
¨
sen blev det skolan i en timme och sen åkte jag till sara och hämtade mina hörlurar, man känner sig handikappad utan musik på morgonen!

och så har jag städat, så har nu en glad mamma, och så hittade jag mina sjukt fula solglasögon som jag lovar (dyrt och heligt) att jag ska ha på mig i fjällen!!

snart väntar sally och hedbergskas vårshow, kul!

lägg märke till mcdonaldsögonbrynen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0