ricinolja till håret, here we go!

började halv ett idag så passade på att sova. antar att det kommer straffa sig i kväll när man ska sova. hur som helst så hade vi bara två lektioner, men satt kvar en stund på skolan och pluggade. sen kom jag på den ljusa idén att jag skulle våldgästa marcus, vi såg den sista delen på harry potter. men a, jag vet inte jag. harry potter är nog inte min grej!

hann även med att köpa jackan i inlägget nedanför, och så sprang jag runt och letade efter ricinolja till håret. och leta fick jag göra länge, eftersom det hade sålt slut i hela stan, men så fanns fanns det 2 flaskor kvar på life. så ja, håller tummarna för att det växer och så att jag inte får mjäll och eksem.

nya naglar och nagellack                jag idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0