Bloggar i vanlig ordning om min fin fina dag!

Hej alla trevliga människor som läser min blogg! Tänkte berätta vad jag har gjort idag i vanlig ordning!!
Började 12:30, men lyckades försova mig.. Hade inte trott att jag skulle behöva ställa klockan, men tydligen... Sen hade jag lektion i 30 minuter och sedan var jag tvungen att gå bort till Åkersvik (genom snöstormen) för att medverka på ett möte, viktig som man är!! I vanlig ordning va mötet viktigt men jobbigt tråkigt, (känslan man får när man bara vill resa sig upp säga något intressant, fort, och BYTA tonläge). Det handlade om olika översiktsplaner för Sundsvall, och hur vi ungdomar vill att Sundsvall ska se ut 2021. Satt och väntade på att det skulle "komma igång" men efter 1 timmes pratande från deras sida och inget alls från min och övriga representanter va det dags för fika. Fick inte heller då något konkret att diskutera eller liknande.. Nä fy, värsta jag har varit med om..

I kväll har jag träffat issa och Olivia, vi har kollat på gamla filmer som vi gjorde i sexan. Hysteriskt pinsamt!! Och så har vi kikat lite på jobb i Norge, taggad till tusen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0