kvällen <3

sån himla as mega rolig kväll igår!
malin och bob hade som sagt avskedsfest, jag kände ca 5 st av 25. några fler om man räknar att jag kände deras småsyskon. haha, lilleplutt va alltså jag igår! men alla va ytterst trevlig och snäll, och framförallt skit rolig.
vid tolv begav vi oss mot all star, och eftsom "den där jocke" hade jobbat där (??) fick vi kila förbi hela kön utan att betala, och jag som inte riktigt är van vid sånt kände hur jag sakta mes säkert tog ett steg upp hierarkis trappan och blev AS nöjd i äkta fjortisstil!

all star va trevligt men invito desto bättre, hittade också nån kille som kom från matfors, och när man säger matfors visar det sig ju som vanligt att det är nån slags sekt, för alla jag kände i matfors kände han..
sen begav vi oss mot max, AS kallt men lätt värt! och vid halv fyra tog jag en taxi hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0