lördag

idag har jag pluggat en massa och tagit det lugnt, allt blir så himla knasigt när man har vänt totalt på dygnet och sedan försöker komma upp i tid.. men i morgon SKA jag kliva upp nio, städa bilen och ut och gå! ska ställa typ 100 alarm om det krävs, jag ska upp!

ikväll åkte jag och hämtade william och så åkte vi på fest i skönsmon. massa trevligt skvadernfolk och mitt uppe i allt dyker emilia, michaela och linus upp. (ibland) älskar jag när världen blir så där extremt liten och alla känner alla på något invecklat sätt!
men efter ett kort tag begav vi oss mot matfors och till william, som förövrigt bor i det finaste huset jag nånsin varit i. det till och med luktade inredningsaffär, ni vet, doft ljus! och så hade han en sån där bänk man har på träslöjden som skrivbord, imponerad tjej! vi kikade på film och så fick jag äppelbitar i en skål, precis som på dagis! nu är klockan två och det är dags att sova!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0