mitt fullproppade schema, lid med mig!

till alla er som undrar så kan jag bara informera om att jag inte är döende i någon läskig sjukdom utan bara har en vanlig förkylning! ont i halsen, snorig och allmänt ont i kroppen.

på dagarna ligger jag i soffan, tycker synd om mig själv, äter bullar och dricker prortello.
jag kollar på bygg-hus-program och lär mig en massa spännande saker, som att man tillexempel måste anlita en elektriker för att ändra sin lampknapp till en dimmer.
har också skaffat mig ett riktigt fullspäckat schema, har fullt upp på dagarna så att säga!

tv-schema:
12:50 - 13:40 ellen degeneres show
13:40-14:35 biggest loser
(lunch/fika/facebook paus)
15:05-16:05 ett nytt liv på landet
(här blir det lite knivigt så får zappa)
15:55-16:55 top model
(här blir det också lite knivigt så får zappa)
16:45-17:45 property ladder
17:55-18:55 real housewives och beverly hills
19:00-19:30 family guy

känner mig riktigt nöjd med tillvaron, men börjar inse att jag går i skolan med och ska därför hämta lite plugg i morgon.

ett kul sms,

Kommentarer
Postat av: r.m

älskar paint :D

2012-01-26 @ 07:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0