Nyår i köpenhamn

Av nån konstig anledning hann jag liksom inte med mig själv, men för alla er som missat så har jag firat nyår i Köpenhamn med Sara och Amanda.
Jag är ju inte den som är sen på att öppna min mun och säga allt och lite till, men den här lilla weekendresan är något utöver det vanliga! Och det mesta kommer förbli en stor hemlighet som följer med mg i graven, men en sak kan jag lova!! - Tidernas bästa nyårsafton!
Men kan väll säga så mycket som att vi åt en middag på en Kinarestaurang och sen hade vi lite förfest med killarna i rum 530 som va från Kalmar. På tolvslaget stod vi på rådhusplatsen med resten av Köpenhamn, sen splittrades vi. Nino som förövning är en exakt kopia av Niklas Bäckström lyckades yra iväg med Sara medan Amanda och boxer-Robert hade sämst koll och lurade iväg mig och lång-Gustav (i mina väldigt höga skor) väldigt fel. Fick ta en taxi tillbaka till "stan" och sen stod vi i kö till penthouse med några norrmän som förstörde hela min syn på Norge.. ;Förväntade mig liksom att guleböj va banan och tuttekasse va bh, men nä!) Vi hittade iaf tillbaka till hotellet med hjälp av en kille som körde svarttaxi, utan att ha varit in på penthouse. Men sju kröp jag ner i sängen, mycket belåten med kvällen!!

Förutom att festa har vi också shoppat, massor! Är ca 2200 kr fattigare, vilket kan kännas tätt lite. Emelie <3 mellabdagsrea!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0