skulle sitta fint att vara älg

NEJ!
en än gång har jag fått världens sämsta schema.
företagsekonomi, projektarbete (alltså pilla sig i naveln) lunch, hälsopedagogik (som vi egentligen är klar med men ska läsa en termin till eftersom vi har läst kursen för fort), socialt behandlingsarbete som jag idag råkade vara klar med så jag gick hem.

orkar på riktigt inte göra ingenting, man blir trött av att inte göra någonting!


om nån timme ska jag iaf bege mig mot bob för filmkväll med henne, malin emilia och julia.
antagligen sista gången jag träffar dom innan dom åker till norge.. buhu.. :'(


lägger upp en bild på mig och en älg, skulle sitta fint att vara älg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0