torsdagen den 12 januari 2012

blev iaf 3 ½ timmes sömn i natt, alltid något!
sen tog jag en liten powernap på bänken i tio minuter, spelade mini tennis och åt lunch på donken pga äckelpäckle fisken som serverades i matsalen.

sen hade vi som vanligt ett två timmars hål (ska bli skönt att byta schema nästa vecka) så jag och johanna passade på att göra klart vårt grupparbete. så då slipper vi vara med på nästa lektion.

sen åkte jag emilia och rebecca till stan, panikade runt som 3 hollywoodfruar på mellandags rea, hämtade äntligen mina jeans och sen iväg på sista organisation och ledarskaps lektionen. kan inte med ord beskriva hur illa jag tycker om en lärare som jag har haft i 6 månader men fortfarande envisas med att kalla mig för emilia fors eller rebecca. fick ett pissigt vg, som sved, inte minst för att människan är så dålig..

nu ska jag iaf gå och sola, bada och läsa de sista sidorna i elsas hemligheter.
sover i soffan klockan åtta ikväll, bara så ni vet!

i morgon väntar en hel dag med sex och samlevnad, satt jorå! man måste ju vara utvilad!


det här är mina superduper höga midja, som jag hoppas att ni ser...
ska aldrig mer ta av mig dom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0