vad man ska göra med livet

såklart jag ska ta tag i livet, klura ut vad jag ska göra med det och gärna lösa alla världens problem när jag ändå är i farten.. har verkligen ingen som hellst aning om vad jag vill, men tror jag har en lite liiiite föraning nu iaf.

hur låter det med att:
åka till norge i ett halv år/år och jobba och dela lägenhet med 10 stycken till, i äkta "utnyttjade svenskar feeling". sen åka till usa på en språkkurs för ca 42 000 kr inklusive boende hos värdfamilj, närmare bestämt till fort lauderdale, florida. vara borta i tre månader och plugga en allmän engelskakurs på 20 timmar i veckan, och samtidigt ta en cambridge examen i engelska. för att sedan (på något magiskt vis) kunna gå en utbildning på international business school i australien med inriktingen international business (arbetsområden: inköpare, säljare, marknadsförare eller administratör) eller event managment (arbetsområden:projektledning, planering, marknadsföring, försäljning) för ca 140 000 kr!

ja, det är endå rätt rejäl plan på sisådär 2 ½ år, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0