wehey, det är helg!

idag harde vi som sagt sex och samlevnads dag. va väll kanske inte så där jätte informativ eftersom allt gick ut på att diskutera.. men kul va det och fort gick det. för plötsligt va klockan två och det var dags för hemgång. men jag och emilia gick och tog en fika på charm istället, och pang så va typ heela världen där, typ... typ typ!

angela, min gamla chef ringde också, men bad snabbt om ursäkt och sa att hon skulle prata med emilia och inte med mig. lägligt nog hade jag ju emilia mitt emot mig, men mycket mycket komiskt att det ALLTID verkar bli fel. Emilia fors och emelie höglund, det är grejer det!

om en timme ska jag vara nere i stan för lite förfest och sedan 150dagars på oscars.
trevlig helg!


vi är snygga idag!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0