Kör limo på E4bygget

Igår sov jag nog bort en stor del av dagen, sen kom Sara förbi i några minuter och satte fart på mig!

Vid fyra kom pappa och hämtade mig, åkte ut till honom, åt grillat och insåg att jag nog inte ätit middag där sen i vintras typ.. Sen skulle vi övningsköra limo.. Eftersom pappa är extrem i allt han gör fick jag helt enkelt lära mig på nya E4bygget, sten och grusväg helt enkelt.. Kaos! Men kul hade vi och vi kom hem levande!!

Sen åkte jag och Jocke hem till honom och sov och nu är det onsdag, ska träffa Viktor om ett tag (ska pumpa honom på all info om Australien) hjälpa till att städa flaket och så tänkte jag och Sara ha pyjamasparty ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0