Måndag

Måndag måndag härliga måndag!
Efter en rejäl förkylning som hatar sönder på mig kände jag mig fortfarande sjuk men ändå extremt taggad! Hoppade på tåget och sov hela vägen till Sthlm, hade inte sovit en blund på hela natten.. Kom ner till Stockholm och mötte Moa som tidigare haft Gävleborg och Dalarna, sjukt trevlig och taggad tjej! Vi tog tunnelbanan bort till skanstull och sen vidare med buss mot kontoret vi skulle vara på hela dagen. Det va sjuuuukt mycket information, men samtidigt när man sitter där och får all info inser man ju att det är påriktigt! Alla föreställningar och tankar kring hur det ska bli, och så har man haft så himla fel samtidigt som man haft så himla rätt!!

Träffade även många andra som jobbar där, alla va sköna färgstarka människor i min egen ålder. Kändes lite som en skön skola eller en förening. Positivt!!

Sen rullade jag hemöver, hamnade bredvid en sjukt trevlig och pratsam kille/gubbe/man i 40 års åldern från Södertälje. Han hade aldrig varit norr om Uppsala, jobbade som nån data nisse, va sjukt teknikintresserad, hade varit lärare och diskare på pizzeria, trodde att det fanns rymdgubbar och så vidare.. Vi pratade i stort sätt hela vägen och sen visade jag honom vägen tills hans hotell, haha

Hemma hos Jocke fick jag sjukt god spagetti och köttfärssås innan jag slocknade efter en intensiv dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0