farmor och farfar - se hit!

farmor och farfar, jag har glada nyheter.
farfar, läs nu detta för farmor!!
det hela började igår då jag fick ett samtal av okänt nummer. hann dock inte svara, men hade fått ett röstmeddelande också. personen var ingen mindre än silvia som är chef för organisationen sveriges elevråd, (eller nått sånt). hon hade i alla fulla fall lämnat ett meddelande där hon ville att jag skulle komma ner på en rekryteringsdag den 12 april i stockolm för tjänsten som verksamhetsutvecklare. idag, nyss, pratades vi vid! än så länge vet varken hon eller jag vart det kommer finnas tjänster ledig, då de alltid annonserar ut alla tjänster och sen ser vilka som bli ledig. men jag har bestämt mig för att åka ändå och hoppas att det finns en ledig tjänst i närheten av sundsvall, och såklart att jag gör bra ifrån mig så att jag drar hem ett jobb!
SJUUUUKT SPÄNNANDE!
tar för givet att vi ses på min födelsedag så ska jag berätta mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0