freeeeedag

att traska tillbaka till skolan efter en skön fjällresan kan ju vara en av de tråkigaste, jobbigaste sakerna som finns. vi alla, lärare som elever, har också varit väldigt trötta. detta har för min del resulterat i våldsamma skrattanfall hela dagen, mins sagt!
efter skolan traskade jag iväg till optikern, trodde att jag skulle få en massa skäll för hur jag sköter mina linser men slutade istället med att jag och optikern berättade läskiga-lins-historier för varandra. hon vann, inte helt otippat!
nu sitter jag här, med andra omgången hårfärg i håret, nyss va det gult, men nu är det grått.
spännande det där, man köper nått som man tror är bra, det kliar satan och så hoppas man på det bästa.
ikväll ska jag hem till jocke på middag, har i förväg gjort en topp tre lista över värsta grejer som kan hända. men skriver jag ner den så kanske det slår in, så låter bli! hoppas på något riktigt jobbigt att äta, typ tacos, men han är ju lite utav en jäkel på att laga mat så blir väll nått överambitiöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0