helgen

har fått till två riktigt bra dagar nu i helgen.
i fredags lånade jag med mig elin hem, gjorde pizza och sen gick vi på bio.
hunger spelen, en av de bästa filmer jag sett nångång! så himla bra!!
i går, lördag, träffades jag och mamma på stan, gick på pallas och åt räkmackor och så fick jag nya jeans och en kjol, blev himla nöjd! sen på kvällen kom vickan, magda, amanda och sally hem till mig, vi beställde kinamat och förfestade lite. sen kom även sara förbi och så åkte vi ner mot krogen. blev först bartömningsparty på tandoori och sen jack's. träffade så himla många konstiga killar, varav en visste precis vem jag va eftersom han hade suttit i publiken då jag va konfracier i tonhallen. och han visste typ ALLT om mig. nån annan hette david och var från göteborg och pluggade till sjuksköterska, nån hette richard och så träffade jag en klasskompis kusin som va minst sagt galen, MINST SAGT!
söndag idag, varit ute och promenerat med sara, lämnat skor hos sally och snart kommer pappa med skidor inför fjällresan på tisdag.
BILDER KOMMER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0