kaos

man slås ibland över vilka fördomar man har, och hur mycket roligt man missar på grund utav dom.
igår kväll struntade jag i dom, och fick en grymt bra kväll med johanna lollo och jessica. bör göras om!

vaknade upp vid tolv nångång, åt kinamat till lunch och begav mig sen till skolan vid tre.
väl på skolan laddar min mobil ur, och eftersom jag har glömt mitt anteckningsblock hos johanna (som innehåller alla anteckningar till morgondagens prov) så måste jag ju försöka få tag på henne. till saken hör bara att jag får fel nummer x antal gånger när jag väl har lyckast låna en telefon. jag springer runt i olika klassrum och får tag på en johanna, (som ser skitlycklig ut för att få komma ut till mig och slippa matten) men såklart säger jag: nej, inte du, du är fel johanna! och tjejen traskar tillbaka till sin bänk högröd i ansiktet.
men efter 25 minuter fick jag tag på henne, så nu är allt frid och fröjd!

nu ska jag sätta mig och plugga, och eventuellt får jag lite pluggsällskap av marcus! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0