Kommer inte på någon rubrik

Drog upp till Östersund över helgen!
Hälsade på farmor och farfar och mina faster, va på gregorie marknaden som är på torget mitt i stan och så va tanken att vi skulle åka skidor, men blev en promenad på Storsjön istället då jag kände mig otaggad, och vädret va inte mycket att hurra för heller.

Idag körde första skoldagen igång, blev en skön start från 10:00-14:00. Kände dock att jag hade svårt att sitta stilla och koncentrera mig...
Efter skolan va jag iväg och sökte jobb, och sen blev det ett väldigt långt balmöte, känner på mig att balen kommer bli grym! Nu kastar jag i mig lite mat och sen drar jag iväg till Jocke, han har utlovat skräckfilm av högsta klass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0