Livet leker,

Ja, så har några dagar till gått. Har känt nån slags panik över att jag inte vet vad jag ska göra, men nu är resten av veckan planerad så nu kan jag äntligen börja njuta!
Igår kväll körde jag Sara Mattias och Jocke lite spelkväll, jag va grym på monopol. Något som störde dom andra eftersom jag va minst sagt frånvarande, hahaha! Vid två inatt va jag hemma och då kunde jag inte tvätta bort sminket eftersom jag va tvungen att blunda då, och vi hade precis sett en super läskig film... Tragiskt!!

Idag har jag och William åkt skoter och grillat korv, vart något imponerad när hon gjorde upp eld med en tändsticka! Själv satt jag och åt nått chipsliknande snacks och tittade på, kändes jämt fördelat! :)

Måste också få berätta att jag har sökt ett jobb som verksamhetsutvecklare för elevkårer i Västernorrlands och Jämtlands län. Och i morse ringde hon som anställer folk. Hon såg att jag bara var intresserad av den tjänsten här men frågade om jag kunde tänka mig en tjänst i Norrbotten och Ångermanland, då hon inte visste om tjänsten jag sökte här skulle bli ledig. Dock skulle tjänsten i Norrbotten och Ångermanland tillsättas i mars, och då går ju jag fortfarande i skolan. Ganska självklart att jag inte fick något jobb pga det, men känner mig glad över att hon ringde och hittade något intressant i mig! En egoboost3000!

Nu ska jag sova med ett leende på läpparna, life is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0