onsdag

vet i sjutton vart veckorna tar vägen, men nu har även denna vecka passerat och nästa vecka är jag i fjällen! veckan har i alla fulla fall varit bra, i måndags kom malin hit, vi kikade på jackass och babblade en massa. igår, tisdag, belv det filmkväll hemma hos malin med emilia sara julia och jocke. filmerna var extremt dålig och fick myror i hela kroppen, sällskapet va däremot i toppklass!
nu är det onsdag, jag har en arbetsintervju inbokad (trotts det en jävla ångest inför sommaren)
jag har köpt nya linser som man kan sova med, emilia skrämde skiten ur mig igår!
och det visade sig bli ett riktigt fynd då dom här kostar 450 kr för 3 månader istället för 900 kr, nöjd!
och så har jag mumsat på årets första mjukglass, härligt!

Kommentarer
Postat av: emilia

hahaha mission completed

2012-03-21 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0