yrar på i vanlig ordning

hej mina vänner!

vet i sjutton vart den här sista veckan innan lovet började tog vägen.
fullt upp med plugg, som gav resultat, och så har jag träffat sara och kväll, och en kväll blev det filmkväll med malin och emlila. igår blev det tp-kväll med sara och mattias hemma hos jocke, och jag och sara kickade såklart ass och vann! och ja, jag erkänner att jag brukar vara dålig på sånna där spel, men igår gick det faktiskt bra! AS nöjd!

idag ringde william och väckte mig och så spikade vi en lunch på coffee house, mycket gott och trevligt! sen blev det lite snabbshopping, bland annat på body shop!
vi står och luktade på allt möjligt och så kommer damen som jobbar där fram för att hjälpa mig/oss. jag gillar en jordgubbslukt men william tycker den luktar "dagis". och jag säger lite skämtsamt,
- jag men va fan, du ska väll inte lukta på mig!
jag tycker i vanlig ordning att jag är super rolig, men ingen skrattar utan någon jobbig pinsam tystnad uppstår. jag tar iaf dagislukten och går mot kassan. OCH då händer det.
damen bakom kassan tar fram ett prov på ansiktskräm och GER TILL WILLIAM, (william ser alltså ut som en "hårding" men skägg och skinjacka) och han bara stirrar på den där lilla förpackningen. tillslut tar han emot den, motvilligt. OCH JAG DOOOOG av skratt utanför!
obetalbar situation!! dit ska vi gå oftare!!

nu ska jag laga middag och sen blir det party!
på återseeande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0