50-dagars

Jobbade ju som sagt igår, hade så himla roligt! Kändes mer bara som att man va där och hade kul! Jag menar, hälla upp lite whisky, vara med på bilder och skratta, hur svårt är det!!?

Sedan åkte jag till Johanna med Hanna, vi drack lite vin och snackade skit och sen åkte vi ner till Oscar och 50-dagars! Som vanligt när Johanna är med så lurar hon i mig massa saker! Igår tyckte hon att jag skulle "drygragga".. Jag har aldrig i hela mitt liv raggat för att få en drink, då jag känner att det känns jätte fel..! Men efter en halv låt stod jag med en drink i handen och kände mig hemsk! Dumt gjort av mig...
Påvägen hem kände jag att jag va lite hungrig eftersom jag inte ätit på 15 timmar, så gick på subway! Även där gjorde jag en fuling och flörtade till mig en halv macka, 3 kakor och en dricka för 49kr...

Nu har jag bekänt mina synder, och jag hoppas att jag inte är ensam om att vara dum! Nu ska jag iväg på middag med Sara Sally Jocke Marcus och Ludde. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0